برای سفر و گردشگری؛ تولید کوله ای که به تخت خواب مبدل می گردد

ربات کشاورز: اگر اهل سفر و گردش باشید، همیشه یافتن محلی راحت برای استراحت و لم دادن در طبیعت یک چالش جدی برای شما تلقی می گردد و حالا یک کوله پشتی این مشکل را برطرف کرده است.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از نیواطلس، کوله لی بک پک این مشکل را برای همیشه حل می کند، چونکه نه تنها یک کمد سیار محسوب می شود؛ بلکه به سرعت به یک تخت سفری برای خواب و استراحت تبدیل می گردد.
کوله لی بک پک که توسط شرکت انگلیسی جاناتان دیویس تولید شده دارای چارچوبی مستحکم برای کاسته شدن از فشار به فرد طبیعت گرد است و چارچوب آلومینیومی آن که تبدیل کوله به تخت را تسهیل می کند، هم سبک و هم بسیار مستحکم است.

یک قاب نایلونی هم این مجموعه را تقویت می کند تا از پاره شدن احتمالی آن در حین استفاده به شکل تخت جلوگیری شود. تبدیل این کوله به تخت وبالعکس به تنها دو دقیقه زمان نیاز دارد. نکته مهم این است که در زمان تبدیل کوله به تختخواب نیازی به حذف هیچ یک از بخش ها نیست و البته می توان از کوله مورد اشاره بدون قاب آلومینیومی آن هم به منظور حمل بار استفاده نمود.
نایلون ضد آب، پوشش ضدباران، قابلیت تنظیم سفتی و شلی سطح تخت همچون دیگر امکانات آن است. این کوله در دو نوع ۶.۵ و ۵.۹ کیلوگرمی تولید شده و بیشتر از ۶۵ لیتر ظرفیت دارد و می تواند برای استراحت فردی با وزن حدود ۱۰۰ کیلوگرم هم مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت این کوله ۲۸۷ دلار است.