دانشگاه امیرکبیر برگزار می کند کارگاه های آموزشی رسم انتخاب برای ترویج ازدواج در دانشجویان

ربات کشاورز: کارگاه آموزشی ˮرسم انتخابˮ که از سلسله جلسات طرح هماهنگ ˮامید وصلˮ سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور است، با حضور حجت السلام والمسلمین محمد برمایی در محل دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مهدی ورسه ای، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، در همین زمینه اظهار نمود: این مراسم به دنبال استقبال پرشور دانشجویان و نهادهای فرهنگی دانشگاه، برای دومین سال متوالی و در آستانه گرامیداشت روز دانشجو، در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.
او افزود: این کارگاه ها به همت کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان امیرکبیر و با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف ترویج امر ازدواج خصوصاً بین دانشجویان تدارک دیده شده است.
ورسه ای اضافه کرد: کارگاه های مدنظر در چهارجلسه آموزشی با محورهایی همچون اقتصاد ازدواج، مدیریت روابط عاطفی و کمال گرایی برگزار می گردد. همین طور در حاشیه این جلسات جلسه ای ویژه جهت پخش فیلم با موضوعات مرتبط در نظر گرفته شده است.
او اشاره کرد: سخنران این برنامه آقای حجت الاسلام والمسلمین محمد برمایی -کارشناس خانواده در رسانه ملی- خواهد بود؛ همین طور این کارگاه ها طی روزهای ۱۲، ۲۰ و ۲۶ آذرماه و سوم دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ تشکیل میگردد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، علاوه بر این کارگاه ها جلسه ای ویژه ای برای متولدین دهه شصت این دانشگاه در نظر گرفته شده است.