در نشست مشترک دکتر طیبی و دکتر بطحایی مطرح شد؛ بررسی گسترش همکاری ها بین جهاددانشگاهی و آموزش وپرورش

به گزارش ربات کشاورز نشست مشترک گسترش زمینه های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش وپرورش برگزار گردید و دو طرف بر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت یکدیگر تاکید نمودند.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، نشست مشترک گسترش زمینه های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش وپرورش با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و برخی از مسئولان این نهاد و دکتر محمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش و مدیران آن وزارت خانه در ساختمان وزارت آموزش وپرورش برگزار گردید.
در این نشست زمینه های همکاری بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش وپرورش مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف ضمن تاکید بر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت یکدیگر، به بررسی ابعاد و شیوه های توسعه ی همکاری ها پرداختند.
همچون موارد مطرح شده در این نشست، پرداختن به طرح پیشنهادی «شیوع شناسی اعتیاد در مدارس» و توجه به مسایل روش شناسی و تربیتی آن، کاربردی شدن و استفاده بهینه از دستاوردهای طرح پژوهشی «شناسایی عوامل، شیوه های پیگیری، جذب و بازجذب کودکان بازمانده از تحصیل به نظام آموزشی» را می توان نام برد.
هم چنین استفاده از توان جهاددانشگاهی برای بومی سازی کتاب های آموزشی زبان انگلیسی، راه اندازی سازمان دانش آموزی در جهاددانشگاهی و دستیابی به الگوی بهینه و ساختاریافته به منظور همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش وپرورش از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در انتها مقرر شد، کارگروهی مشترک بین جهاددانشگاهی و وزارت آموزش وپرورش، وظیفه ی پیگیری موارد مطرح شده در این نشست را برعهده بگیرند.