ستاری در مراسم رونمایی از ۱۰ طرح فناورانه جهاد دانشگاهی، پروژه های جهاد دانشگاهی از اولویت های ما در معاونت علمی است

به گزارش ربات کشاورز معاون علمی ــ فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از ۱۰ طرح فناورانه جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نمونه بومی شده انقلابی در آموزش و پژوهش است و پروژه های این سازمان از اولویت های ما در معاونت علمی به شمار می آید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، سورنا ستاری در این مراسم که بامداد امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، با اشاره به این که جهاد دانشگاهی نمونه بومی شده انقلابی در بحث آموزش و پژوهش است، اظهار نمود: از آغاز امر بحث ما با جهاد دانشگاهی بر سر آن بود که تکنولوژی باید با استفاده از تولید شرکت ها به تولید برسد که خوشبختانه این بحث با جهاد دانشگاهی به نتیجه رسیده است و مبحث فوق هم محقق شده است.

وی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی می تواند با استفاده از اعطای لاسینس به شرکت ها درآمد قابل توجهی هم داشته باشد، خاطرنشان کرد: پروژه های حمایت ۵۰ درصدی ما الان هم فعال است و تا زمانی که تکنولوژی به تولید برسد، آنرا مورد حمایت قرار می دهیم. به شکلی که هر دو طرف در آن سهیم باشند.

معاون علمی ــ فناوری ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به این که برای پشتیبانی از شرکت ها ساختار داریم، تصریح کرد: این پشتیبانی از سوی صندوق ها همچون صندوق نوآوری و شکوفایی تامین می گردد و این زمانی رخ می دهد که تکنولوژی در چارچوب شرکت باشد که جهاد دانشگاهی هم به این سمت حرکت می کند.

ستاری در انتها یکی از اولویت های معاونت علمی ــ فناوری ریاست جمهور را پروژه های جهاد دانشگاهی دانست و ابراز امیدواری کرد: حرکت های فوق العاده این سازمان ادامه داشته باشد.