توسط مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی انجام شد انعقاد چند تفاهم نامه در جهت برگزاری برنامه پیش شتاب دهی رویش تک

به گزارش ربات کشاورز مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی در جهت برگزاری برنامه پیش شتاب دهی رویش تک و استفاده از مشاوره های افراد توانمند، مبادرت به انعقاد تفاهم نامه با مراکز و انجمن های مرتبط کرده است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، برنامه پیش شتاب دهی رویش تک توسط مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجایی۶ بهمن تا ۷ اسفند طی ۲۱ نیم روز کاری توسط مرکز رشد رویش در تهران برگزار می گردد.
مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) در جهت برگزاری هر چه موثرتر این رویداد و استفاده از مشاوره های افراد توانمند، مبادرت به انعقاد تفاهم نامه با مراکز و انجمن های مرتبط کرده است.
از تفاهم نامه های قابل اشاره می توان به همکاری با انجمن بلاک چین سازمانی، شتابدهنده آی تِک، جامعه آزاد رایانش ابری، مرکز آموزش نیرا سیستم، شتاب دهنده دیموند، باشگاه کارآفرینی تیوان وکارخانه نوآوری های وی در زمینه حمایت و اطلاع رسانی رویداد به مخاطبین و فرآیندهای منتورینگ و مربی گری اشاره نمود.
از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه، تولید بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده های نوآورانه در حوزه های در رابطه با فناوری های راهبردی و اولویت دار ملی و ارتقای مهارت های موردنیاز تیم ها و استارتاپ ها در این حوزه ها است.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس حاصل کرده یا به سایت www.rooyesh.ir رجوع کنند.