رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان: شأن و منزلت اساتید دانشگاه ها حفظ شود

ربات کشاورز: رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به اینکه اساتید دانشگاهی بعنوان الگوهای علمی در جامعه شناخته شده هستند، اظهار داشت: توجه به اساتید دانشگاهی یک اولویت مهم در هر دانشگاهی است و بر همین مبنا باید شأن و منزلت این قشر علمی حفظ شود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، چیا سهراب نژاد امروز(۱۸ دی) در جمع اساتید دانشگاه علمی کاربردی مرکز جهاددانشگاهی سنندجف با اشاره به اینکه اساتید دانشگاهی باید در جذب دانشجو جهاددانشگاهی را کمک کنند، عنوان کرد: این دانشگاه با وجود مشکلات اقتصادی که در کل کشور وجود داشت توانست مبلغ زیادی را بعنوان حق التدریس پرداخت کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان این مهم که تا آخر سال باز واریزی به حساب اساتید خواهیم داشت، اظهار داشت: جهاددانشگاهی خود یک نهاد علمی و پژوهشی است و شرایط یک استاد دانشگاه را درک خواهدنمود و بر همین مبنا تلاش خواهیم کرد که این افراد با مشکل مواجه نشوند.
در ادامه این نشست مهدی ورمزیار، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، ضمن اشاره به اینکه اساتید دانشگاه قشر زحمت کش و علمی جامعه هستند، بیان کرد: متاسفانه امروز تعداد دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی کم شده است و امیدواریم این مشکل رفع گردد.
وی به مسئله آموزش اساتید در دانشگاه اشاره کرد: اساتید باید در مرحله اول ظرفیت کلاس را شناسایی و طبق آن تدریس کنند و جزوه نمایش بدهند.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان خطاب به اساتید این مرکز اظهار داشت: دستگاه های مربوطه با حساسیت بیشتری بر عملکرد دانشگاهنظارت می کنند و بر همین مبنا باید اساتید در نحوه بارم بندی و نمره دادن بیشتر دقت کنند.