از سوی انجمن علمی دانشجویی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ انجام شد رونمایی از تابلوی اتوبوس زرد، یادواره جان باختگان حادثه واحد علوم و تحقیقات

ربات کشاورز: به مناسبت چهلمین روز درگذشت دانشجویان جان باخته حادثه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تابلوی «اتوبوس زرد» در دانشگاه علم و فرهنگ رونمایی گردید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، با گرامی داشت یاد و خاطره دانشجویان جان باخته واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: تابلوی “اتوبوس زرد” اثر عبدالرحمن تخم چیان (امید) دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ است که در همدردی با جان باختگان این حادثه ترسیم شده است.
زهرا حسین نژاد اضافه کرد: این اثر هنری با تلاش و همت انجمن علمی دانشجویی نقاشی به مناسبت چهلمین روز درگذشت جان باختگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در سرسرای ساختمان علم دانشگاه علم و فرهنگ رونمایی گردید و در معرض دید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، وی اشاره کرد: دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان این حادثه تاسف آور با رونمایی از این اثر هنری همدردی خودرا با دانشجویان و بازماندگان این حادثه اعلام نموده است.