رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان تاکید کرد: جهاددانشگاهی از فعالیت های هنری قرآنی دانشجویان حمایت می کند

به گزارش ربات کشاورز رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان ایران تصریح کرد که جهاددانشگاهی از تمام فعالیت های هنری قرآنی دانشجویان سراسر کشور حمایت کرده و خواهد نمود.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، سید محمدجواد شوشتری، بعدازظهر دوشنبه سیزدهم اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره های دانشجویی سراسری شهود قدسی و شعر باران، در شیراز اظهار داشت: سازمان قرآنی دانشگاهیان از فعالیت ها و استارتاپ های هنری با رویکرد قرآنی حمایت می کند.
وی اضافه کرد: در هفته گذشته رویداد «هکاتون» را با مبحث طراحی زیورآلات و لباس با استعانت از سوره کوثر برگزار کردیم که حدود ۴۰ نفر از دانشجویان در آن شرکت کردند و در نهایت از میان آنها ۶ نفر یک گروه استارتاپی تشکیل داده و مورد حمایت قرار گرفتند.
شوشتری با بیان این که به این استارتاپ ها تا رساندن ایده های خود به تولید کمک و از آنها حمایت خواهد شد، از دانشجویان هنرمند درخواست نمود تا با این سازمان همکاری کرده و به کشف استعدادهای نهفته و مطرح کشور کمک کنند.
او اظهار داشت: در تهران تشکیلات فراوانی برای دانشجویان هنرمند وجود دارد، اما بیشتر تلاش ما این است که به هنرمندان استان ها و شهرهای کوچک و کسانی که دستشان کمتر به امکانات می رسد، کمک نماییم.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره دانشجویی سراسری شهود قدسی و دومین جشنواره شعر باران که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شده بود، از نفرات برگزیده تجلیل شد.