برگزاری دومین رویداد استارتاپی کارآفرینی جهاددانشگاهی فارس

به گزارش ربات کشاورز جهاد دانشگاهی فارس دومین رویداد استارتاپی کارآفرینی را با عنوان ˮتازه شوˮ با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار کرد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دومین رویداد استارتاپی کارآفرینی جهاددانشگاهی فارس با حضور بیشتر از یکصد نفر از علاقه مندان و فعالان رویدادهای استارتاپی کارآفرینی در محل مجتمع آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار گردید.
در این رویداد شرکت های تعاونی، مدیران و اساتید دوره های کارآفرینی جهاددانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس حضور داشتند، چگونگی سرمایه گذاری در استارتاپ ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
چگونگی سرمایه گذاری روی استارتاپ ها و اینکه چه استارتاپ هایی امکان جذب سرمایه گذار را دارند از موضوعاتی بود که سخنرانان در چارچوب پانل های تخصصی مطرح کرده و آنها را به اشتراک گذاشتند.
حضور اساتید و سخنرانان مطرح حوزه کارآفرینی و کارآفرینان برتر و تعاونگران در این اونت سه ساعته، جمعی صمیمانه و اتفاقی خوب را در این رویداد کارآفرینی رقم زد.
جهاددانشگاهی استان فارس برگزاری ۱۸ رویداد کارآفرینی را تا سال ۱۳۹۸ در برنامه دارد که به دنبال برگزاری ۱۳ دوره ویژه تعاونی ها و تورهای ترویجی، این رویداد استارتاپی هم بعنوان نقطه شروع از استارتاپ ها برگزار گردید.
راه اندازی و فعال کردن طرح های قابل عرضه به صورت عملیاتی در چارچوب تعاونی ها، ایجاد تعامل بین تعاونگران و صاحبان ایده، ایجاد فرصت منحصر به فرد برای تعامل با برندها و هم افزایی با سایر شرکت ها، فراهم کردن زمینه های جذب و توسعه و … از اهداف برگزاری این رویداد استارتاپی عنوان شده است.