طیبی در آئین افتتاح مجتمع مسکونی ۶۳ واحدی یاس: وظیفه هر سازمان مبادرت به رفع دغدغه مسکن همکاران است

ربات کشاورز: رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به این که مسکن دغدغه اصلی همه ماست، اشاره کرد: وظیفه مدیریت هر سازمان این است که نسبت به رفع این دغدغه برای همکاران به شکل مناسب با حداقل هزینه اقدام نماید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در آئین افتتاح مجتمع مسکونی ۶۳ واحدی یاس که امروز (چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت) با حضور سعید میرزایی، رئیس هیأت مدیره تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی و حیدر علی عسگری، مدیر عامل تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی و تعدادی از مالکان در محل این ساختمان انجام شد با تاکید بر آنکه مسکن دغدغه ی اصلی همه ی ماست و وظیفه مدیریت هر سازمانی این است که به شکل فعالی و با حداقل هزینه نسبت به رفع این دغدغه برای همکاران اقدام نماید اظهار داشت: هنگامی که پروژه مجتمع مسکونی یاس را تحویل گرفتیم دو نکته را مد نظر قرار دادیم. یک این که تعاونی تشکیل گردد و دوم آنکه وام مناسب به همکاران تعلق گیرد.
وی با اشاره به این که افزایش سقف وام را در دستور کار قرار دادیم اظهار داشت: در زمانی که پروژه را تحویل گرفتیم تناسب بین درآمد و میزان وام وجود داشت. اما پس از آن و با پیش آمدن وضع اقتصاد کنونی وظیفه خود دانستیم که به همکاران کمک نماییم و هم اکنون خوشحالیم که این پروژه در مدت کوتاهی کمی بیشتر از دو سال به اتمام رسیده است.
رئیس جهاد دانشگاهی اضافه کرد: همین طور حدود یک سال است که به دنبال یک ملک جدید هستیم و امیدواریم در پروژه جدید باز افرادی صاحب مسکن بشوند چونکه وظیفه سازمان این است که به مسکن دار شدن همکاران کمک بکند و در پروژه جدید باز حمایت خوبی به لحاظ منابع انجام خواهیم داد.

اعطای کلید بعضی واحدها به صورت نمادین
سعید میرزایی، رئیس هیأت مدیره تعاونی مسکن جهاد دانشگاهی باز در این آئین افتتاح حضور یافت و اظهار داشت: در این نشست کلید بعضی از واحدها به صورت نمادین از طرف رئیس جهاد دانشگاهی به مالکان نمایش می شود و بقیه واحدها باز پس از درنوردیدن روال اداری کلید را دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به این که در ۲۱ آذرماه سال ۹۵ پروژه را تحویل گرفته ایم، اظهار داشت: طی این مدت صد جلسه تشکیل شده ضمن آن که نگذاشته ایم تغییرات نرخ ارز قیمت پروژه را تحت تأثیر قرار دهد.
وی اضافه کرد: مالکان می توانند از امروز به مدت یک ماه موارد کاستی و نقص مجتمع مسکونی یاس را به هیأت مدیره عرضه کنند و ما باز قول می دهیم به رفع این موانع کمک نماییم.

تحویل بیشتر از ۴۰۰ واحد مسکونی از طرف جهاد دانشگاهی
حیدر علی عسگری، مدیر عامل تعاون مسکن جهاد دانشگاهی باز در این مراسم به برخی از پروژه های اجرا شده در طول خدمت خود اشاره نمود و توضیح داد: تابحال ۲۲۰و احد مسکونی در پروژه هشتگرد، ۴۸ واحد مسکونی در پروژه ی کرج و ۷۷ واحد در پروژه ستارخان تحویل داده شده و امروز باز مجتمع مسکونی ۶۳ واحدی یاس راه اندازی شد. این در شرایطی است که ۱۲۰ واحد مسکونی باز با مشارکت جهاد دانشگاهی شریف آماده سازی شده بود که هنوز اختتام کار دریافت نکرده و این پروژه به تعاونی مسکن شریف واگذار شده است.
وی اضافه کرد: به ازای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون وام قرض الحسنه به همکاران داده شده است.

منبع: