خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

به گزارش ربات کشاورز جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران بعنوان واحدی پیشرو و فعال در حوزه سلامت، در جهت تحقق اهداف فرهنگی، علمی و پزشکی خود و مشارکت در ترویج فرهنگ قرآنی در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در محل مصلای حضرت امام خمینی (ره) حضور یافته که جنب قسمت تشریفات (در ۴۹) واقع شده است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، این واحد با استقرار یک پزشک، یک امدادگر و یک دستگاه آمبولانس پیشرفته، به صورت داوطلبانه و کاملاً مجانی در کنار سایر عوامل اجرایی در صدد خدمت رسانی به مردم روزه دار در سایه قرآن است.
همینطور این واحد در بخش کودکان با استقرار یک دندانپزشک متخصص کودکان و یک نفر دستیار با هدف نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری، به بررسی و کنترل دندان های کودکانی که به همراه والدین خود به نمایشگاه آمده اند، مشغول شده است.
همینطور جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران درباره تغذیه در ماه مبارک رمضان ویژه نامه ای منتشر نموده که در محل نمایشگاه توزیع می شود.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.