ذوالنور: جهاددانشگاهی بهترین مرکز برای اجرای مأموریت های بزرگ کشور است

به گزارش ربات کشاورز نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظر من با عنایت به اینکه جهاد دانشگاهی مبدع خیلی از اختراعات و اکتشافات و پیشبرد علمی کشور بوده، بهترین جایی است که دولت می تواند طرح های بزرگ خویش را از این طریق و بدور از بروکراسی های معمول اجرا نماید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در حاشیه دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم اظهار داشت: تلاش های جهاد دانشگاهی از آغاز انقلاب اسلامی در حل مشکلات گسترده کشور قابل تقدیر است و ایضا باید از این تلاش ها در قم هم قدردانی نمود.
وی ادامه داد: خوشبختانه جهاددانشگاهی عملکرد بسیار خوبی از خود بروز داده است ولی هنوز با شرایط مطلوب که جزو اهداف انقلابی آن است فاصله دارد که در این راه هم باید حمایت هایی از این مرکز صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و انقلابی و اتکای به نیروهای درونی از مزیت های عمده جهاددانشگاهی به حساب می آید چونکه در این دوره که نهادهای دولتی یا توان انجام کارهای این چنینی را ندارند و یا کارهای خویش را برون سپاری می کنند این نهاد با تجربه ۴۰ ساله می تواند خیلی از مشکلات کشور را در بخش های علمی و پژوهشی و اجرایی حل کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر من با عنایت به اینکه جهاد دانشگاهی مبدع خیلی از اختراعات و اکتشافات و پیشبرد علمی کشور بوده است بهترین جایی که دولت می تواند طرح های بزرگ خویش را از این طریق و بدور از بروکراسی های معمول اجرا کند، جهاددانشگاهی است چونکه این مرکز پایگاهی امن و با ظرفیت و روحیه جهادی است که می تواند کارهای بر زمین مانده را اجرایی کند.
وی اظهار داشت: جهاددانشگاهی مرکزی است که تخصص و تعهد و روحیه انقلابی را در خود جای داده است و دولت و مجلس هم باید برای ارتقای جایگاه و فعالیت های این نهاد تلاش بیشتری داشته باشند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گسترده جهاددانشگاهی قم، این مرکز را یکی از مستعدترین مراکز برای جذب گردشگری سلامت و درمان دانست و بیان کرد: این مرکز با در اختیارداشتن واحدهایی چون مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری که عملکرد بسیار موفقی داشته می تواند با حمایت های بیشتر به قطب بزرگ توریسم درمانی در استان مبدل شود؛ می توان با تهمیداتی مشکل اقامت بیماران خارجی را هم حل کرد که بتوانیم مدت ماندگاری بالایی را در قم شاهد باشیم.