رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد ثبت نام ۷۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آتش نشانی، ۱۸ تیر آخرین مهلت پرداخت هزینه ثبت نام

به گزارش ربات کشاورز رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام نمود: مهلت پرداخت هزینه جهت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی آتش نشانی های سراسر کشور، در روز سه شنبه ۱۸ تیرماه تمام می شود و بعد از آن امکان واریز وجه برای ثبت نام وجود ندارد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، سید عزیز آشنا با بیان این مطلب، اظهار داشت: تا کنون بیشتر از ۷۰ هزار نفر در آزمون استخدام پیمانی شهرداری ها ثبت نام کرده اند و مهلت واریز وجه در تاریخ ۱۸ تیرماه به اتمام می رسد.
وی اظهار داشت: افرادی که تا تاریخ ۱۸ تیرماه وجه ثبت نام را واریز می کنند، فرصت خواهند داشت تا آخر روز ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام نمایند.
آشنا اضافه کرد: همینطور افرادی که تا آخر روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام می کنند، تا آخر روز ۲۰ تیرماه ۹۸ فرصت دارند تا در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود از راه رفتن به پروفایلشان در سایت www.hrtc.ir اقدام نمایند.
بر مبنای اعلام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون مشاغل آتش نشانی برای چهار شغل آتش نشان، راننده وسایل نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان در تاریخ ۱۸ مردادماه ۹۸ برای استخدام حدود ۴۰۰۰ نفر به صورت پیمانی در سراسر کشور برگزار می گردد.
علاقمندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام جهت ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی رجوع کنند.