در پارک علم و فناوری البرز انجام شد ساخت انواع دستگاه های بالانس استاتیکی و دینامیکی

به گزارش ربات کشاورز یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت انواع دستگاه های بالانس استاتیکی و دینامیکی برای رفع نیازهای مختلف صنایع شد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مهندس محمدرضا نصرآبادی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این خبر اظهار داشت: این موفقیت به دنبال ۱۰ سال مطالعه و تحقیق شبانه روزی یک تیم پرکار و دانشگر به وجود آمده و هم اکنون عرضه خدمت در زمینه های بالانس، ارتعاش سنجی، تعمیرات و بهینه سازی قطعات دوار ساخت، دستگاه های بالانس صنعتی آنالیز و عیب یابی صنایع مختلف توسط این شرکت انجام می شود.
وی اظهار نمود: پیشرو بودن این مجموعه در صنعت و دانش کاملاً بومی آن به همراه تجربیات ارزشمند حاصل از فعالیت بر روی هزاران مجموعه و قطعه های مختلف عرضه خدمات بهتر خدمات به صنعت کشور در زمینه های مختلف شامل محصولات سخت افزاری و نرم افزاری فراهم نموده است.
نصرآبادی با اشاره به اینکه این شرکت در ساخت انواع دستگاه های بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت داشته و تابحال خدمات ارزشمند ای را به صنعت کشور عرضه کرده است، خاطرنشان کرد: ساخت انواع دستگاه های بالانس استاتیکی و دینامیکی (متناسب با شرایط کارکرد روتور، ساخت دستگاه های بالانس پرتابل با کمترین وزن ممکن و دقتی بی نظیر، ساخت دستگاه های فرکانس طبیعی و ساخت حسگرهای (vp) ) پرتابل و غیر پرتابل در سه مدل متداول به بالاترین دقت رایج از خدمات سخت افزاری این شرکت دانش بنیان است.
وی به محصولات نرم افزاری این شرکت اشاره نمود و اظهار داشت: برنامه نویسی و پیاده سازی و تولید نرم افزارهای ارتعاش و کنترل کیفی، اجرای برنامه تعمیرات و پیشگیرانه PM، عرضه انواع خدمات بالانس کارگاهی از ۲۰ گرم تا ۲۰ تن و آنالیز ارتعاشات و بالانس در محل بدون محدودیت قطر – وزن – دور از خدمات نرم افزاری و فنی و دانشی این شرکت است.
نصرآبادی با اشاره به اینکه هدف این مجموعه تنظیم صنعت رفع خلأ بالانس در کشور است، اضافه کرد: در شرایطی که تحریم های سنگین در بخش های مختلف صنعتی تلاش می کند عرصه را برای تولید داخلی سخت و دشوار کند این وظیفه شرکت های دانش بنیان و دانش محور است تا تلاش کنند نیازهای داخلی را پاسخ داد و تاب آوری شرکت های داخلی را برابر این تحریم ها بالا برند و آنها توانمند کنند.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، او در آخر با تاکید بر اینکه فضای خوبی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و فناور در کشور فراهم گشته است، اظهار داشت: تابحال صدها شرکت از خدمات ما بهره برده اند و این نشان داده است اگر تلاش نماییم می توانیم مورد توجه شرکت های داخلی قرار بگیریم.