در جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می شود ثبت نام پنجمین دوره آموزش ام بی ای سلامت

به گزارش ربات کشاورز ثبت نام پنجمین دوره آموزش ˮام بی ای سلامتˮ ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی شروع شد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، به دنبال استقبال مخاطبان و تکمیل ظرفیت دوره چهارم، پنجمین دوره آموزش ام بی ای سلامت (Health MBA) با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه برگزار می گردد.
این دوره فرصتی برای توسعه نگرش، دانش و مهارت های در رابطه با راه اندازی مدیریت و کسب و کارهای سلامت برای فراگیران بوجود می آورد ومدرسان آن هم از بین اساتید مطرح دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی انتخاب شده اند.
بر طبق این گزارش، توان افزایی دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی جهت حضور موثر و موفق در زمینه کسب و کارهای عرصه سلامت، تجاری سازی تکنولوژی های جدید حوزه سلامت، شناسایی و ایجاد فرصت ها و نحوه بهره برداری از آنها در حوزه پزشکی و سلامت و تقویت تفکر کارآفرینانه و تکنیک های حل مسئله بعضی از مهم­ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.
همینطور درک مفاهیم نوین خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار، کشف، خلق و تجاری سازی ایده ها و فرصت های کسب و کار حوزه بهداشت و سلامت و آشنایی با قوانین و مدلهای کسب و کار حوزه سلامت، نحوه تأمین منابع مالی بعضی از سرفصل های دوره آموزش ام بی ای سلامت به حساب می آید.
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، استعدادهای درخشان، ثبت نامهای گروهی و دارندگان طرح های نوآور از تخفیف ویژه جهت شرکت در این دوره ها برخوردار می باشند.
علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۰۹۱۹۳۸۶۸۹۸۳ و ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۷۴ تماس گرفته یا به وب سایت مرکز به نشانی healthcie.ir رجوع کنند.