آبان ماه امسال؛ رویداد روستایی شو برگزار می گردد

به گزارش ربات کشاورز کانون توسعه کارآفرینی روستایی اندیشه پویا ( سازمان مردم نهاد تکرا) با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف شناسایی، معرفی و بسترسازی جهت رشد و توسعه نوآوری های روستایی با رویکرد اقتصادی و اجتماعی رویدادی را با عنوان «روستایی شو» برگزار می کنند.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، این رویداد در سه بخش روستایی نوآور، روستای نوآور و دهیار نوآور آبان ماه سال جاری و در برنامه ای یک روزه برگزار می شود.
در این رویداد علاوه بر شرکت کنندگان از سراسر کشور، ذی­نفعان اصلی هم از بخش دولتی، جامعه محلی، غیردولتی، دانشگاهی و رسانه حضور پیدا خواهند کرد.
شرکت کنندگان، نوآوری های خویش را حداکثر تا آخر شهریورماه در چارچوب فیلم های کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده که این آثار در کمیته‌ی داوران رویداد برپایه شاخصهای تعیین شده مورد بررسی و امتیازدهی قرار می گیرد. منتخبین در روز جشنواره به عرضه سخنرانی و انتقال تجربیات خود پرداخته و در آخر هم مورد تقدیر قرار گرفته و جوایزی دریافت می کنند.
همینطور در این رویداد، از روستاها و دهیاران نوآور که به معرفی نوآوری خود پرداخته اند، تقدیر به ­عمل خواهد آمد.
بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رویداد به آدرس http: //takra.ir/roustaeisho رجوع کنند.