آخرین مهلت پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه علم و هنر

به گزارش ربات کشاورز معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر در اطلاعیه ای از نحوه ثبت نام و آخرین مهلت ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته این دانشگاه اطلاع داد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر برزگری، معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر از آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته جهت شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر مبنای سوابق تحصیلی اطلاع داد و اظهار نمود: علاقمندان در صورت تمایل برای ثبت­ نام و پذیرش در رشته­ ها صرفاً برپایه سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته می­ توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org (بخش آزمون سراسری – سامانه پذیرش در رشته های با سوابق تحصیلی) حداکثر تا تاریخ ۲۸ شهریور ماه اقدام نمایند.

وی افزود: کلیه داوطلبان شامل پذیرفته­ شدگان رشته­ های تحصیلی با آزمون و یا کسانی که در این مرحله در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته ­اند، می توانند در این مرحله شرکت نمایند.

برزگری تصریح کرد: بنابر اطلاعیه سازمان سنجش تاریخ فوق قابل تمدید نبوده و بدیهی است داوطلبانی که قبلاً در این سامانه ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات و یا رشته های انتخابی خود اقدام نمایند.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، رشته های صرفاً بر مبنای سوابق تحصیلی دانشگاه علم و هنر بر مبنای کد رشته محل و عنوان رشته از این قرار است:
۲۱۵۲۶ مهندسی ایمنی صنعتی
۲۱۵۲۷ مهندسی برق
۲۱۵۲۸ مهندسی پزشکی
۲۱۵۲۹ مهندسی صنایع
۲۱۵۳۰ مهندسی عمران
۲۱۵۳۱ مهندسی کامپیوتر
۲۱۵۳۲ مهندسی معماری
۲۱۵۳۳ مهندسی مکانیک
۲۱۵۳۴ زیست شناسی سلولی و مولکولی
۲۱۵۳۵ زیست فناوری
۲۱۵۳۶ علوم و مهندسی صنایع غذایی
۲۱۵۳۷ حسابداری
۲۱۵۳۸ حقوق
۲۱۵۳۹ علوم ورزشی
۲۱۵۴۰ مدیریت اموربانکی
۲۱۵۴۱ مدیریت بازرگانی
۲۱۵۴۲ مدیریت صنعتی
۲۱۵۴۳ مدیریت کسب و کارهای کوچک
۲۱۵۴۴ مدیریت مالی
۲۱۵۴۵ مشاوره
۲۱۵۴۶ ارتباط تصویری
۲۱۵۴۷ طراحی صنعتی
۲۱۵۴۸ طراحی لباس
۲۱۵۲۵ صنایع دستی
۲۱۵۴۹ آموزش زبان انگلیسی
۲۹۳۹۰ گردشگری
۲۹۳۹۱ تلویزیون و هنرهای دیجیتالی
۲۹۳۹۲ طراحی و ساخت طلا و جواهر