رئیس جهاد دانشگاهی: به ما اعتماد کنید، اعتماد شما را با کار خوب پاسخ می دهیم

به گزارش ربات کشاورز رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خطاب به مدیران بیان کرد: شما به ما اعتماد کنید، ما اعتماد شما را با کار خوب پاسخ می دهیم.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و سازمان توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۰ مهر) با حضور دکتر حمیدرضا طیبی (رئیس جهاد دانشگاهی) و دکتر عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون) و مهناز امامدادی (دبیر ستاد توسعه مشاغل خانگی وزارت کار) و دکتر بیجندی (معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در سازمان جهاددانشگاهی انجام شد.
دکتر حمیدرضا طیبی در این مراسم اظهار نمود: خودرا متعهد می دانیم که الگوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را به نحو احسن در جهاد دانشگاهی ایجاد نماییم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه کل نظام و حوزه رهبری توجه خوبی به جهاد دانشگاهی دارد و همه همت ما این است که این اعتماد را به شیوه احسنت پاسخ دهیم؛ موفقیت جهاد دانشگاهی هم بر طبق اعتمادی است که به ما شده و امیدواریم الگوسازی خوبی در کشور برای توسعه الگوی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی صورت گیرد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، طبق این تفاهم نامه ساماندهی، بررسی و مدت اجرای قرارداد از تاریخ ۱۰ مهر ماه سال جاری به مدت یک سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.
هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیر حضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر پروسه اجرای بوسیله نرم افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است. پایدار سازی مشاغل خانگی برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در ۳۱ استان برمبنای طرح توسعه مشاغل خانگی انجام می شود.

منبع: