رئیس جهاد دانشگاهی قزوین: جهاد دانشگاهی موتور پیشران فعالیت های علمی و فرهنگی در دانشگاه هاست

به گزارش ربات کشاورز رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار داشت: جهاد دانشگاهی به وجود آمد تا سرعت فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه ها را افزایش دهد و موتور پیشران این عرصه باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی در طول این سال ها دهه به دهه رشد کرده است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دیدار صمیمانه دانشجویان فعال انجمن ها و کانون های دانشگاه های استان با رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در ساختمان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین انجام شد.
فرشاد پیله چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین، در این دیدار صمیمانه با اشاره به اینکه هر دانشجویی با هدفی وارد فضای دانشگاه می شود، اظهار نمود: دانشجویان بدانند هر چه امروز برنامه ریزی می کنند نتیجه آنرا در آینده خواهند دید.
وی اضافه کرد: داشتن ایده، پیگیری و دغدغه مند بودن همچون رازهای موفقیت است پس دانشجویان از فرصت های خود نهایت استفاده را داشته باشند و بدانند چه سرمایه عظیمی هستند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب را باید جوانان بردارند همان گونه که گام اول را آنها برداشتند، اظهار داشت: جوانان به اهداف خود فکر کنند و با برنامه ریزی برای رسیدن به آن تلاش کنند و بدون تمسک به بند «پ» به خداوند توکل کنند.
این مسئول افزود: دوران دانشجویی بزنگاهی است که می توان آنرا بهترین دوران زندگی دانست بدین جهت باید کوشش کرد نقش خودرا ایفا کرده و اثرگذار باشیم.
پیله چی با اشاره به جایگاه دوستان در زندگی هر فرد، عنوان کرد: یکی از تجربه هایی که در سال های زندگی به دست آورده ام این است که دوست خوب و فضای خوب را نباید از دست داد پس نسبت به انتخاب دوستان خود دقت کرده و با آن هایی دوست شوید که توانایی شما را بالا ببرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی افزود: امروز جهاد دانشگاهی با ۴۰ سال سابقه، هفت هزار نیروی فعال دارد و جوان گرایی در جهاد دانشگاهی حاکم است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین اشاره کرد: جهاد دانشگاهی به وجود آمد تا سرعت فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه ها را افزایش دهد و موتور پیشران این عرصه باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی در طول این سال ها دهه به دهه رشدکرده است.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در این سال ها خودرا متناسب با نیازهای کشور و تازه ترین یافته های علمی به روز کرده است، اظهار داشت: با اینکه مدرک گرایی در جامعه وجود دارد، اما امروز فرزندان ما متوجه شده اند نباید به داشتن مدرک اکتفا کنند بنا بر این حوزه های مهارت یابی در حال گسترش است و جهاد دانشگاهی استان قزوین نیز در این فضا قدم های بلندی برداشته است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: این نهاد انقلابی تا به امروز در عرصه های مختلف پرچم دار بوده و کارهای وزین بسیاری مانند پرداختن به اشتغال و حل مشکلات مردم را در کارنامه دارد.
پیله چی درانتها اشاره کرد: جهاد دانشگاهی به دنبال آن است که با عنایت به ظرفیت های خود برای رفع نیازهای جامعه قدم بردارد و ما نیز افتخار داریم که لباس خدمت بر مردم را بر تن داریم.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، در ادامه این دیدار صمیمانه دانشجویان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه های مختلف پرداخته و درانتها نیز در چالش «اگر رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین بودم، چه می کردم؟!» شرکت کردند.

منبع: