مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران برگزار می کند کارگاه آموزشی تکنیک های کاربردی مقدماتی در آزمایشگاه تشخیص طبی

ربات کشاورز: مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، کارگاه آموزشی ˮتکنیک های کاربردی مقدماتی در آزمایشگاه تشخیص طبیˮ را برگزار می نماید.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، این کارگاه آموزشی از تاریخ ۲۶ مهر الی ۲۴ آبان ماه، روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار می گردد و به سرفصل های میکروبیولوژی، تست های انعقادی، خون گیری، تجزیه ادرار، هماتولوژی، بیوشیمی، آشنایی با تجهیزات آزمایشگاه و سرولوژی اختصاص یافته است.
در فراخوان ثبت نام در این کارگاه آمده است: “اگر از آزمایش و تحلیل لذت می برید و فردی دقیق و منظم هستید، کار در آزمایشگاه تشخیص طبی می تواند برای شما مناسب باشد. علوم آزمایشگاهی یکی از شاخه های علوم پزشکی است و بیشتر با آنالیز آزمایشگاهی خون، مایعات و بافت های بدن انسان با هدف تشخیص بیماری، پیگیری درمان و حفظ سلامت افراد جامعه سر و کار دارد. کارشناس آزمایشگاه به انجام انواع آزمایشات تخصصی مولکولی، سلولی، بافت شناسی، قارچ شناسی و… به منظور تشخیص، درمان و پیش گیری از بیماری ها می پردازد و با عنایت به محل کار خود، وظایف متفاوتی را برعهده می گیرد.”
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http: //www.ibrc.ir/index.aspx?siteid=۱ بازگشت کنند یا با شماره تلفن ۴۴۲۷۳۹۳۵ تماس بگیرند.

منبع: