رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر: جهاد دانشگاهی همواره در مأموریت های ویژه یاریگر نظام بوده است

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: جهاد دانشگاهی همواره در مأموریت های ویژه و بومی سازی تولیدات و تجهیزات یاریگر بوده است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، علی احمدی زاده در نشست با مسؤلان اداره کل استاندارد بوشهر عنوان کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی با دارا بودن فعالیت ها و ظرفیت های بالای پژوهشی توانسته است در تدوین سند اجتماعی استان، سند پدافند غیر عامل، سند توسعه دانش بنیان و سند اشتغال پیش قدم و پیشرو باشد.
وی اضافه کرد: مرکز ذخیره سازی سلول های بنیادی که با ذخیره بند ناف نوزادان و پیوند سلول های گرفته شده از آن امکان حدود ۸۰ بیماری را فراهم می آورد که ظرفیت خوبی برای تامین امنیت درمانی و ارتقای سطح سلامت مردم استان فراهم نموده است.
رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با اشاره به راه اندازی شهرک شیلاتی در دلوار توسط این نهاد اظهار داشت: با کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی که تا پیش از این از استرالیا و تایلند وارد می شده است و با تعریف طرحی با دستور مقام معظم رهبری کسب این دانش فنی را در دستور کار قرار داده ایم و تولید سالانه ۲۰ میلیون بچه ماهی هدف اولیه و چشم اندار اولیه این طرح است.
احمدی زاده با اشاره به بخشی از فعالیتهای فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهار نمود: جهاد دانشگاهی علاوه بر حوزه پژوهش همواره بعنوان یک نهاد فرهنگی خوشنام فعالیت نموده و حدود ۱۰ مرکز فرهنگی همچون خبرگزاری های معتبر و فعال ایسنا و ایکنا را بعنوان زیر مجموعه بخش فرهنگی راه اندازی کرده که ایسنا بدون وابستگی به جناح و یا مجموعه خاصی، با صداقت و بدون حب و بغض به فعالیت رسانه ای و آگاهی بخشی در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… پرداخته است.