تورهای ترکیه آژانس قصر مروارید

ربات کشاورز: تا جایی که میتوانید خرید کنید، استانبول مقصدی بسیار جذاب برای عاشقان خرید است. فقط از مراکز خرید لوکس خرید نکنید بازار بزرگ یا گرند بازار استانبول برای خرید جذاب و مناسب است.

تور استانبول بی شک محبوبترین و جذاب ترین تور خارجی نزد ایرانیان است. سفر به استانبول و به طور کلی  تور ترکیه به ویزا نیازی ندارد. عدم نیاز به ویزا و نیز مراکز خرید ارزان و متعدد و زیباییهای کم نظیر استانبول آنرا مقصدی بسیار محبوب کرده است.

 

نکات مهم سفر به استانبول

توجه داشته باشید استانبول شهر امنی نیست ، شبها در کوچه ها و خیابانهای خلوت پیاده روی نکنید.

 

حتما از مترو و اتوبوس استفاده کنید. تاکسیهای استانبول گران و غیر قابل اعتماد هستند. مثل بقیه شهرهای توریستی راننده تاکسی ها مسافران را گول می زنند.

 

تا جایی که میتوانید خرید کنید،  استانبول مقصدی بسیار جذاب برای عاشقان خرید است. فقط از مراکز خرید لوکس خرید نکنید بازار بزرگ یا گرند بازار استانبول برای خرید جذاب و مناسب است. همچنین منطقه اکسارای (فاتیح) و عثمان بی برای خرید عمده مناسب است.

 

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید خوب و مناسب برای خرید پوشاک و کفش و لوازم آرایش:

 

مرکز خرید جواهر.

 

مرکز خرید اولیویم.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول.

 

مرکز خرید استانبول مال.

 

مرکز خرید بزرگ فوروم استانبول.

 

مراز خرید زورلو و کانیون (برندهای لوکس و گران)

 

هتل های ۳ ستاره استانبول | هتل های ۴ ستاره استانبول | هتل های ۵ ستاره استانبول

مرکز خرید استانبول

 

تفریح در استانبول

در استانبول تفریح کنید و خوش بگذرانید. به منطقه سلطان احمد بروید و مناطق تاریخی زیبا را ببینید.

 

کاخ موزه توپکاپی، مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول و میدان هیپودرم یا همون اسب دوانی همه در این منطقه هستند.

 

مسجد استانبول

 

شهربازی ویالند استانبول

در منطقه شاخ طلایی یا Golden Horn یک شهر بازی بزرگ با چند پارک ابی و وسایل تفریحی برای همه اعضای خانواده.

 

جزیره بویوک آدا یا جزیره بزرگ: این جزیره در دریای مارمارای واقع شده و متشکل از چند جزیره به جزایر پرنسس هستند. برای رفتن به این جزیره خودتون برین اسکله کاباتاش (از میدان تکسیم ۲ ایستگاه مترو) از اونجا با کشتی برین.

 

باسیلیکا سیسترن Basilica Cistern  : سرداب تاریخی و دیدنی در زیر زمین  هست. حتما از این سرداب تاریخی دیدن کنید.

 

باسیلیکا سیسترن استانبول

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

این کاخ زیبا در ساحل بوسفور بین بشیکتاش و کاباتاش واقع شده ، در این کاخ شکوه و جلال عثمانی را میتوانید ببینید.

 

برج گالاتا : در قسمت شمالی منطقه شاخ طلایی یا گلدن هورن برجی زیبا واقع شده که با نورپردازی های زیبا در شب بسیار زیباست. این برج از نمادهای استانبول هست.

 

پل بسفور

 

پل بوسفور استانبول

یا پل بغاز که بعد از کودتای نافرجام جولای ۲۰۱۶ به نام پل شهدای ۱۵ جولای معروف شده بر روی تنگه زیبای بوسفور واقع شده و اتصال دهنده دو قاره آسیا و اروپاست.

 

چرا تورهای ترکیه آژانس قصر مروارید ؟ (آفر بهترین قیمت تور ترکیه)

 

به دنبال تور ارزان ترکیه هستید؟ دیگر نگران نباشید! زیرا ما در آژانس قصر مروارید آریا تور لحظه آخری استانبول ، ارزانترین تور استانبول ، تور افری استانبول  و دهها تور خارجی ارزان دیگر را ارائه می دهیم. شما با صرف کمترین هزینه میتوانید تور زمینی استانبول  و یا تور قسطی استانبول را با خیال راحت تهیه نمایید!

 

 همچنین آژانس ما  برگزار کننده تور قسطی ترکیه  همراه با برترین خدمات گردشگری نیز میباشد.

لازم به ذکر است که ما قیمت های مختلفی از تور لحظه آخری ترکیه را ارایه میدهیم و شما میتوانید متناسب با بودجه خود انواع تور لوکس استانبول و یا تور ارزان استانبول  را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید قیمت تور لحظه آخری استانبول برای تابستان ۹۸ با توجه به امکانات ارایه شده در تور (مانند نوع هتل و یا ایرلاین) متغیر خواهد بود.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید, میتوانید با انتخاب تورهای متنوع از بهترین خدمات تور استانبول بهره مند شوید, و تجربه ی سفری دلچسب را با آژانس قصر مروارید کسب کنید. برای رزرو تور آفری استانبول با شماره ۰۲۱۴۹۷۷۳ تماس حاصل نمایید.