برترین شرکتهای فناور و صادرکننده محصولات نانو مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش ربات کشاورز برترین شرکتهای فناور، صنعتی و صادرکننده محصولات نانو در مجمع اقتصادی فناوری نانو معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، چهاردهمین دوره جشنواره در دومین روز از هفتمین مجمع اقتصادی فناوری نانو برگزار و طی آن از برترین شرکت های فناوری نانو در ۳ سطح «صنعتی»، «فناور» و «صادراتی» که بالاترین امتیاز را در شاخصهای تعیین شده کسب کرده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.
ستاد نانو هر سال در چارچوب جشنواره برتر فناوری نانو به ارزیابی و رتبه بندی دستاوردهای شرکت های فعال در حوزه نانو می پردازد که امسال از بین ۲۸ شرکت، از ۳ شرکت فناور، ۳ شرکت صنعتی و ۷ شرکت صادرات تقدیر گردید.
شرکت تولیدکننده رنگ و پوشش های صنعتی، شرکت تولید کننده ورق فومیزه و PVC، یکی از گروه های صنعتی تولید کننده انواع نخ، پارچه وگونی و کیسه های سیمان تولید پلی پروپیلن برترین شرکت های صنعتی انتخاب شده بودند.
یکی از شرکت های تولید کننده انواع قطعات لاستیکی، یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع جاذب ها و کاتالیست های صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و شرکت تولید کننده فیلترهای صنعتی با فناوری نانو در ایران شرکت های برتر فناور در حوزه نانو بودند.
همچنین در مجمع اقتصادی فناوری نانو از ۷ شرکت که بیشترین میزان صادرات را داشتند تقدیر گردید. شرکت تولید کننده کیسه های نانو کامپوزیت مقاوم شده، شرکت تولید کننده جوراب آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات نقره، شرکت تولید کننده فرآیندهای فناوری نانو و اصلاح محصولات نانو، گروه صنعتی تولید انواع شیشه پوشش دار با خواص کنترل نوری و کنترل کننده انرژی یکی از مراکز تولید عینک های آفتابی نانویی و دوربین های دید در شب جاده ای، شرکت تولید کننده انواع نخ پلی استر آنتی باکتریال و تولید فرش های آنتی باکتریال، شرکت کننده داروها نوین در زمینه درمان سرطان از شرکتهای انتخاب شده در بخش صادرات بودند.