معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم: مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، حمایت می خواهند

به گزارش ربات کشاورز قم معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم اظهار داشت: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست، مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها، سازوکارهایی را تعریف کرد تا بتوان در فضای مجازی به آموزش و کسب و کار، جهت بخشید.
علی حسینی در نشست کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: در فاصله گذاری هوشمند باید تعاریف مناسبی برای کلیدواژه ها در نظر گرفت و این طرح را به خوبی در جامعه تبیین کرد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم اضافه کرد: رسانه ها، ظرفیت مهمی در فرهنگ سازی هستند و ما به توسعه دانش رسانه ای در مقابله با کرونا نیاز داریم.
وی بیان کرد: فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، دروازه ورود به دوران پساکروناست و باید بیش از این بر روی این طرح کار شود و جایگاه اصناف و کسب و کارها نیز در این طرح به خوبی تبیین و ابهامات رفع گردد.
حسینی اشاره کرد: همین طور در صنوف و کسب و کارها، مراجعه کننده و مشتریانی داریم و هنوز برای حضور ارباب رجوع و پیش گیری از شیوع کرونا، سازوکار مناسبی تعریف نشده است.
وی عنوان کرد: تولید محتوا و طراحی هشتک های مناسب برای مقابله با کرونا، گام مهمی در فرهنگ سازی و جریان سازی است و باید به آن بها داد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم اظهار داشت: برای استان قم باید تقویم محتوایی به جهت مدیریت فضای مجازی و اطلاع رسانی مناسب صورت بگیرد که این تقویم محتوایی ناظر بر تقویم ملی و مذهبی کشور است و در آن مناسبت های مختلف و اعیاد و آئین ها دیده شود.
وی اشاره کرد: یک سری از مشاغل، متولی خاصی ندارند و در وضعیت شیوع کرونا، متضرر شدند، همانند مراکز آموزش خصوصی که هنوز برای کسب و کار و کارهای آموزشی شان، تصمیم گیری نشده است.
حسینی بیان کرد: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کروناست، مراکز آموزش خصوصی در توسعه کسب و کار، نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها، سازوکارهایی را تعریف کرد تا بتوان در فضای مجازی به آموزش و کسب و کار، جهت بخشید.

منبع: