برگزاری موفق ۳ آزمون استخدامی به همت جهاد دانشگاهی استان بوشهر

ربات کشاورز: بوشهر آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، نهضت سواد آموزی و شرکت صنایع شیر ایران، امروز جمعه ۲۰ تیرماه در محل دبیرستان سعادت استان بوشهر اجرا شد.
مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: طی دو روز گذشته محل برگزاری آزمون، سالن، صندلی ها، سرویسهای بهداشتی و اتاق های مخزن کاملا ضدعفونی شده است.
عارفه سلیمی اضافه کرد: خوشبختانه این آزمون دو ساعته با رعایت و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط تمامی شرکت کنندگان، ناظران و تیم اجرایی از ساعت ۹ بامداد آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت، همینطور نیروهای هلال احمر در خلال فرایند آزمون حضور داشته و عملیات غربالگری و تب سنجی را با دقت کامل انجام دادند.
وی با تاکید بر رعایت فاصله استاندارد بین صندلی ها و شرکت کنندگان افزود: تمامی عوامل اجرایی بر این امر نظارت داشته و تمامی فرایند و مراحل آزمون توسط عواملی که ماسک و دستکش داشتند انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: با وجود استفاده از ماسک و دستکش توسط عوامل و داوطلبان، برای همه آزمون دهندگان هم ماسک و دیگر اقلام بهداشتی موردنیاز مانند وسایل ضدعفونی تهیه و در دسترس ایشان قرار گرفت.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، برگزاری این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به همّت معاونت آموزشی این نهاد در استان بوشهر و با حضور ۲۴۵ داوطلب زن و مرد در یک حوزه امتحانی برگزار شده و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، با رعایت تمامی پروتکل ها و تدابیر بهداشتی همراه بوده است.

منبع: