جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام: نیازمند تعامل و همفکری علمی جهاددانشگاهی هستیم

به گزارش ربات کشاورز ایلام جانشین انتظامی استان ایلام در چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، ضمن دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان و بازدید از بخش های مختلف این نهاد، پیام تیریک فرماندهی انتظامی استان را تقدیم و بر تداوم همکاریهای مشترک تاکید نمود.
سرهنگ «شهاب عزیززاده» در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی و حضور در خبرگزاری ایسنا، با تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار نمود: نیروی انتظامی در حال پیمودن مسیر هوشمندسازی و علمی شدن است و در این راه نیازمند تعامل و همکاری و همفکری نهادهای علمی مانند جهاددانشگاهی است.
وی با اشاره به اینکه در طول این سال ها از هیچ کمکی به نهادهای علمی دریغ نکرده ایم، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی استان آماده هرگونه همکاری با نهادهای علمی و پژوهشی و استفاده از ایده های صاحب نظران است.
«غلامرضا حسینی» عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام، هم در این دیدار، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه انتظامی استان، اظهار نمود: هر شهروندی با مشاهد مامور انتظامی احساس امنیت می کند و این بزرگ ترین ارزش برای این نیروی انقلابی و سختکوش در جهت حفظ امنیت جامعه است.
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در زمینه توسعه خط شکن است، اظهار داشت: این نهاد در دوران دفاع مقدس و امروز در تحریم های ظالمناه با ساختار سازی و الگوسازی در زمینه های مختلف کارهای بزرگی را انجام داده است.
حسینی خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی آماده است تا برنامه های مورد نظر نیروی انتظامی را در چارچوب استارتاپ ها برگزار کند.
وی با تشریح پتانسیل های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزش ابراز امیدواری کرد این همکاری ها روز به روز بیشتر و زمینه بهره مندی پرسنل سختکوش انتظامی و خانواده های آنان از این خدمات بیشتر شود.
در این دیدار پیام تبریک سردار یاری فرمانده انتظامی استان تقدیم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام شد.
|