گسترش همکاری جهاد دانشگاهی بوشهر با دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ربات کشاورز طی نشستی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر و رئیس دانشگاه فرهنگیان تفاهم نامه همکاری آموزشی میان این دو نهاد علمی منعقد شد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر علی احمدی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این جلسه اظهار نمود: بر مبنای تاکید مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حضور در دانشگاه های استان جهت همکاریهای آموزشی و پژوهشی یکی از اهداف مهم این واحد استانی است.
احمدی زاده اضافه کرد: امید دارم با انعقاد این تفاهم نامه در جهت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و پژوهش های کاربردی جهت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گامی مؤثر را در آن دانشگاه برداریم.
احمدی زاده خاطرنشان کرد: با عنایت به توانمندی های فرهنگی این نهاد و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه های استان آمادگی همکاریهای فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان همچون راه اندازی سازمان دانشجویان، مرکز افکارسنجی، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و ایکنا و کانون های دانشجویی جهاد دانشگاهی را در دانشگاه فرهنگیان داریم.
جهاد دانشگاهی بوشهر خیلی زود دامنه فعالیت های علمی، فرهنگی و آموزشی خویش را در سطوح مختلف گسترش داده است
دکتر اکبر مولایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر هم با تاکید بر لزوم همکاری میان این دو مجموعه، اظهار داشت: برای انعقاد این تفاهم نامه نشست هایی هم در سال ۹۷ میان دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی برگزار گردید تا زمینه همکاری هر چه بیشتر فراهم گردد.
مولایی اظهار نمود: جهاد دانشگاهی با عنایت به نوپا بودن در استان بوشهر خیلی زود دامنه فعالیت های علمی، فرهنگی و آموزشی خویش را در سطوح مختلف استان گسترش داده است.
او در آخر تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان هم آمادگی کامل جهت همکاری فرهنگی با جهاد دانشگاهی و راه اندازی مراکز فرهنگی این نهاد در دانشگاه را دارد و مقدمات لازم جهت استقرار آنها صورت خواهد گرفت.