مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر مطرح کرد تسهیل مسیر کسب وکار و اشتغال جوانان با اجرای طرح منش

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/بوشهر مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: با اجرای طرح منش شاهد سرعت بخشیدن به مسیر کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه های لازم جهت اشتغال جوانان فراهم می شود.
احمد بهروزیان فر ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: این اداره کل در جهت رسالت اصلی و ذاتی خود در حوزه جوانان ضمن پیگیری در حوزه اشتغال جوانان تلاش داشته تا زمینه ایجاد شغل برای این عزیزان را فراهم آورد و در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
وی افزود: اقدامات در حوزه اشتغال زایی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه کسب و کار: سال قبل با حمایت های وزارت ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و نیم تسهیلات در چارچوب طرح های اشتغال به جوانان کارآفرین اختصاص یافت که حالا این افراد از این مبالغ در حوزه اشتغال زایی استفاده می نمایند.
این مسئول تصریح کرد: طی ۲ سال قبل در چارچوب طرح سرباز مهارت از راه تفاهم نامه هایی که با جهاد دانشگاهی داشتیم و با مجری گری جهاد دانشگاهی استان بوشهر تعداد ۱۰۰۰ سرباز تحت آموزش های موردنیاز قرار گرفتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح منش با مجموع اعتبار ۲۵۰ میلیون اجرا خواهد شد، اظهار داشت: یقینا با اجرای این طرح شاهد سرعت بخشیدن به کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه اشتغال و تسهیل مسیر کسب و کار جوانان فراهم می شود.
امیدواریم شاهد برگزاری و اجرای طرح منش به بهترین وجه باشیم و این طرح نتیجه خوبی در بحث اشتغال برای جوانان هم استانی در بر داشته باشد. انتظار ما از جهاد دانشگاهی این است که از ظرفیت انجمن ها و سمن های فعال جهت اجرای طرح به نحو مطلوبی استفاده گردد.

منبع: