با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت برگزاری مسابقه ملی کتاب ۳ دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در سطح کشور درحال برگزاری است و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی امیرکبیر برای اولین بار این مسابقه را در سطح دانشگاهی برگزار کرد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر مهدی ورسه ای، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با بیان این خبر اظهار داشت: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای بستری جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و در آن هر دانشجوی شرکت کننده با انتخاب کتابی گزین و ارائه جذاب محتوای آن ضمن معرفی کتاب، اهتمام می­ کند مخاطبین را مشتاق خواندن آن کتاب نماید.

دکتر ورسه ای درباب مراحل برگزاری این مسابقه اشاره کرد: در این مسابقات شرکت کنندگانی از دانشگاه های امیرکبیر، تهران، خواجه نصیر و تربیت مدرس شرکت داشتند و به ارائه کتاب های خود در موضوعات مختلف پرداختند که در نهایت خانم فاطمه صادقی، دانشجوی مقطع دکتری مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معرفی کتاب «سلاخ خانه شماره پنج» به مقام اول، خانم محیا همتی دانشجوی مقطع دکتری مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معرفی کتاب «اثرگذاری بر تقاضای مشتری، یک رویکرد مدیریت عملیات» حائز رتبه دوم و آقای امیرحسین شهبازبگیان دانشجوی کارشناسی مهندسی دریا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با معرفی کتاب «هوش مصنوعی» به مقام سوم رسیدند و لوح تقدیر و جوایز نقدی خودرا از هیئت داوران دریافت نمودند.

عضو هیئت داوران مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای ضمن تقدیر از حضور مهندس سیدی، کارشناس رسانه و نویسندگی و مدیر کل فرهنگی اسبق دانشگاه امیرکبیر بعنوان داور این مسابقات و حضور دکتر علی اکبرزاده، رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در این برنامه، تاکید کرد: در آخر این رویداد، نفرات اول و دوم، مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای را بعنوان نمایندگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر دریافت نمودند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، مراحل نیمه نهایی و نهایی مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در ماه های آتی انجام خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در دور جدید این مسابقات(سومین دوره) که در سال تحصیلی جدید برگزار می شود، می توانند اطلاعیه های لازم را با مراجعه به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut دنبال کنند.