رییس دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد اعزام اولین گروه اعضای هیات علمی و دانشجویان به اتریش

به گزارش ربات کشاورز به منظور گذراندن دوره های تخصصی، اولین گروه اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ به اتریش اعزام شدند.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر سعید هاشمی با بیان این خبر اظهار داشت: در جهت توسعه کیفی و بهره مندی حداکثری از دانش روز، توانمندی ها، ظرفیت ها و تجارب علمی دانشگاه های خارجی، اولین گروه از اعضای هیات علمی و دانشجویان دکتری رشته های گردشگری و هتل داری به کشور اتریش اعزام شدند.
رئیس دانشگاه علم وفرهنگ اضافه کرد: فرصت های مطالعاتی، بورسیه ها و سفرهای علمی اعضای هیات علمی و دانشجویان دکتری برای ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و از همین رو بر مبنای تفاهم نامه و قرارداد همکاری مشترک با دانشگاه imc اتریش، اولین گروه اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته گردشگری و هتل داری شنبه (۱۱آبان ماه) برای طی دوره تخصصی به این کشور اعزام شدند.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، هاشمی تصریح کرد: دوره های تخصصی موثری را هم برای رشته های هنر و معماری، فنی و مهندسی و علوم انسانی در کشورهای اتریش، فرانسه، آلمان و مالزی در نظر داریم که مقدمات آن فراهم شده و به ترتیب اجرا می گردد.