با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس؛ سومین پانل تخصصی همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس

ربات کشاورز: مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران دومین گفتگوی سومین پانل از چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را به صورت مجازی با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس برگزار می نماید.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا ویروس (کووید۱۹) و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و بر طبق ابلاغ ستاد کرونا در خصوص لغو همه همایش ها در کشور به سبب رعایت ایمنی و سلامت شرکت کنندگان از مبتلاشدن به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس پانل های تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در چارچوب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار کرده است که تا حالا دو پانل تخصصی با موضوع خلیج فارس و هویت ملی و گردشگری و میراث فرهنگی در منطقه خلیج فارس با حضور شخصیت های علمی کشور برگزار شده است.

دبیرخانه چهاردهمین همایش ملی علمی – فرهنگی خلیج فارس در ادامه نشست های خود در سومین پانل با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس با دکتر محمدرضا مجیدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن ایرانی همکار با یونسکو و سفیر و نماینده سابق جمهوری اسلامی ایران در یونسکو با محوریت «دیپلماسی گردشگری و همکاریهای منطقه ای در حوزه ی خلیج فارس» گفت و گو خواهدنمود.

دکتر محمدرضا مجیدی، دانشیار مطالعات منطقه ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است و در کارنامه وی عناوین کتاب و مقالات علمی – پژوهشی با موضوعات راه ابریشم و ایران فرهنگی، قدرت یابی گروه های راست افراطی در اروپا؛ علل و پیامدها و… به چشم می خورد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این گفت و گو چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ در محل استودیو مبین خبرگزاری قرآنی برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند برای مشاهده ویدئوی پانل های تخصصی در سایت مرکز IGTV اینستاگرام به آدرس https: //www.instagram.com/istta.ir و در کانال آپارات به آدرس آپارات ISTTA مراجعه کنند. این سخنرانی در چارچوب گزارش راهبردی (Policy Paper) چاپ و منتشر خواهد شد.

منبع: