توسعه همکاریهای شایا ی ایرانسل با صنعت برق کشور

به گزارش ربات کشاورز، شایا بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه انجام برون سپاری فرایندهای سازمانی، با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و تجربه مشتری، مدیریت مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق مشهد را برعهده گرفت.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای دیجیتال، در ادامه مسیر توسعه خدمات خود، بعد از اجرای موفق پروژه مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، همکاری جدیدی را به عنوان مدیریت عملیات مرکز ارتباط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد آغاز نموده است. این همکاری، در اسفندماه ۱۴۰۳ با انعقاد قرارداد رسمی شروع شد و فاز اول اجرای آن، در خرداد ۱۴۰۴ به مرحله عملیاتی رسید. شایا از سال ۱۴۰۱، مدیریت مرکز ارتباط شرکت توزیع برق استان اصفهان را برعهده دارد، در طول این مدت نقش مؤثری در بهبود فرایندهای ارتباطی، ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان ایفا کرده است. تجربه موفق این پروژه، زمینه ساز گسترش همکاری با سایر شرکتهای صنعت برق کشور همچون شرکت توزیع نیروی برق مشهد شد. پروژه جدید هم در امتداد راهبرد شایا برای اجرای برون سپاری فرایندهای سازمانی، با تأکید بر زیرساخت های پیشرفته و استفاده از تکنولوژی های جدید ایرانسل اجرا شده و با هدف ارتقاء سطح خدمات، تسریع پاسخگویی و بهبود تجربه مشتریان درحال پیاده سازی است. شایا با برخورداری از دانش تخصصی، تیم مجرب و راهکارهای جامع، علاوه بر مدیریت مراکز ارتباط، خدمات متنوعی همچون پشتیبانی فنی، مدیریت ارتباط با مشتریان، پردازش داده ها و سایر فرایندهای عملیاتی را به سازمان ها و شرکتهای مختلف عرضه می کند. این سرویس، به عنوان یکی از ارکان زیست بوم دیجیتال ایرانسل، نقشی کلیدی در گسترش زیرساخت های ارتباطی کشور داشته و گامی مهم در راه تحقق تحول دیجیتال در صنایع مختلف محسوب می شود. شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل (شایا) به عنوان بازوی اجرایی ایرانسل در حوزه تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای دیجیتال، در حوزه های کاری متفاوت و بالقوه ای فعالیت می کند. عرضه خدمات رسمی شایا به دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی در چارچوب خدمات برون سپاری، از حدود دو سال پیش، با محوریت محصول CCaaS یا Call Center as a Service، شامل خدماتی از قبیل مرکز ارتباط ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفتگوی بر خط و پشتیبانی رسانه های اجتماعی، شروع شد و در طول این مدت، علاوه بر عرضه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی همچون توسعه نرم افزار، به سبد محصولات شایا، اضافه شده است.