رئیس کنگره رویان خبر داد کاربردی کردن دانش کسب شده از تحقیقات، اهدای جایزه دکتر کاظمی به شکل دو سال یکبار

به گزارش ربات کشاورز رئیس پژوهشگاه و کنگره رویان اظهار داشت: چشم انداز بیستمین کنگره رویان، کاربردی کردن دانش کسب شده از تحقیقات پزشکی تولیدمثل و سلول های بنیادی است.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر عبدالحسین شاهوردی در مراسم اهدای جوایز بیستمین کنگره رویان با تبریک سالروز تولد زکریا رازی و گرامیداشت یاد و نام دکتر کاظمی آشتیانی اظهار داشت: در این کنگره محققان داخلی و خارجی آخرین یافته های خویش را به اشتراک می گذارند.
وی با تشکر از معاونت علمی ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت بهداشت و رئیس جهاد دانشگاهی اظهار نمود: این برنامه یکی از یادگارهای زنده یاد کاظمی آشتیانی است و ثمرات زیادی داشته است. ارتباط پژوهشگران داخلی با پژوهشگران خارجی یکی از ثمرات آن است. حاصل این تلاش ها علاوه بر معرفی توانمندی های ایرانی ها به جوامع بین المللی ایجاد زمینه تبادل نظر در حوزه پزشکی تولید مثل و سلول های بنیادی بوده است.
رئیس کنگره رویان اضافه کرد: چشم انداز بیستمین کنگره رویان کاربردی کردن دانش کسب شده از تحقیقات پزشکی تولیدمثل و سلول های بنیادی بوده است. آن چه امروزه بعنوان نتیجه به شما عرضه می شود حاصل تلاش یک ساله ۲۰۶ عضو کمیته علمی و ۲۹ نفر از اعضای کمیته اجرایی می باشد.
شاهوردی با اشاره به جایزه دکتر سعید کاظمی آشتیانی اظهار داشت: با نظر شورای علمی رویان و پیشکسوتان این پژوهشگاه این جایزه به صورت دوسالانه اهدا می شود.