ارائه خدمات مشاوره ای جهاددانشگاهی قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/قم مدیر مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی واحد استان قم از ارائه خدمات مشاوره ای مجانی این مرکز در راهپمایی ۲۲ بهمن ماه در قم خبرداد.
هادی خورسند در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن روز همبستگی ملت ایران در مقابل ستمکاران عالم و روز فریاد همدلی و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب است.
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی که برخاسته از متن فرهنگ انقلابی است نمونه ای کامل از برونداد تفکر انقلابی است که در این سالها همیشه در خط اول صیانت از آرمان انقلاب و انقلاب گران حقیقی که مردم بصیر و آگاه ایران زمین بوده است.
وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان قم در سالهای گذشته همیشه با عنایت به وظایف خود در برهه های حساس با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت مردم نجیب و شریف ایران و شهر عش آل محمد(ص) بوده است و در این رابطه مراکز مختلف وابسته به این نهادانقلابی هم در هر زمانی که نیازی به حضور بوده، فعال بوده اند.
وی ادامه داد: مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی استان قم هم در روزهای الله دهه فجر سال جاری با حضور کارشناسان متخصص خود با ایجاد یک غرفه مبادرت به ارائه خدمات تخصصی مشاوره در بخش های مختلف همچون ازدواج، کودک و مباحث مرتبط به تحصیل و… می کند.
وی اظهار داشت: این غرفه فردا ۲۲ بهمن ماه در راه راهپیمایی دشمن شکن ملت انقلابی و همیشه در صحنه قم خدمت ودر قالب غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم خدمت رسان مردم غیور این استان مقدس خواهد بود.