مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم: ۲۲ بهمن، مظهر نمایش قدرت نظام و جبهه انقلاب است

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/قم مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم اظهار داشت: ۲۲ بهمن، مظهر نمایش قدرت و اقتدار نظام و جبهه انقلاب است و مردم در این روز، با حضوری پرشور و گسترده، پاسخی کوبنده به ایادی استکبار جهانی می دهند.
سید محمود فخرالاسلام طباطبایی در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: ایام الله دهه فجر در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور خیلی از دانشجویان و نخبگان انجام شد.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم اضافه کرد: دانشگاه صنعتی قم در این ایام ۲۳ عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار کرد که مهم ترین آن برگزاری برنامه های انقلابی و فرهنگی و بزرگداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و همراهان بود.
وی بیان کرد: یکی از رویکردهای مهم در بزرگداشت انقلاب و جلب مشارکت حداکثری مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن، معرفی دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی است که در این زمینه از حضور اساتید برجسته انقلابی در تبیین دستاوردهای مهم انقلاب در دانشگاه استفاده کردیم.
طباطبایی اشاره کرد: باید در مجامع علمی و دانشگاهی، فضای مناسبی را برای تبیین ارزش های انقلابی و استفاده از ظرفیت های فرهنگی در این حوزه به وجود آورد.
وی اظهار داشت: حضور پرشور دانشجویان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت مردم در این رویداد مهم، سبب عقب نشینی دشمن می شود.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم اضافه کرد: و ما این را یقین می دانیم امت حزب الله و همیشه در صحنه مانند همیشه با حضور گرم خود پاسخ دندان شکنی به ایادی کفر و کسانی که جبهه انقلاب را تضعیف می کنند خواهند داد.
وی عنوان کرد: مردم خون گرم و همیشه در صحنه در این روز به دشمنان و در راس آنان به امریکا نشان می دهند که با وحدت و انسجام خود، بنیان استکبار را از میان خواهند برد.