با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب گردید

ربات کشاورز: وزیر علوم، تحقیات و فناوری در حکمی، رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی را منصوب نمود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهران گرمه ای را به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب نمود. در بخش هایی از حکم وزیر علوم آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی و بر مبنای پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به باعث این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب می شوید.
امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه های اجرایی شرایط مناسب را برای توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان فراهم آورید و تولید روابط مؤثر و هدفمند با دانشگاه های استان را برای بهره گیری دانشگاهیان از ظرفیت های پارک علم و فناوری در صدر برنامه های خود قرار دهید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای از خدمات علی اصغر پیله ور رئیس سابق پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی در زمان تصدی این پارک علمی قدردانی کرد.
مهران گرمه ای متولد بجنورد، تحصیل کرده دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد است. وی در زمینه مدیریت ارتباط با صنعت، پژوهش و آموزش در دانشگاه سابقه فعالیت داشته و ریاست آزمایشگاه تخصصی آپای بجنورد در زمینه امنیت سایبری را در سابقه اجرایی خود دارد.
در سوابق پژوهشی گرمه ای، انتشار مقاله در مجلات معتبر و عرضه مقاله در کنفرانس های بین المللی و تالیفات و ترجمه های مختلف دیده می گردد.