سرپرست موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت

ربات کشاورز: سرپرست موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی ترم تحصیلی در این مرکز اطلاع داد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، علی منصفی راد با بیان این خبر اظهار داشت: پذیرش بدون آزمون دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت در ۱۷ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان انجام می گردد.
وی افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های تربیت مربی قبل از دبستان، حسابداری مالی، شبکه های کامپیوتری، بازی سازی کامپیوتری، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، فناوری اطلاعات گرایش رسانه، مدیریت امور اداری، حقوق گرایش شورای حل اختلاف، حقوق ثبتی، ممیزی انرژی گرایش ساختمان، عمران گرایش نگهداری و مرمت ساختمان و عمران گرایش امور پیمان ها دانشجو می پذیرد.
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همینطور اضافه کرد: در مقطع کارشناسی هم دانشجویان و علاقه مندان می توانند در رشته های تربیت مربی قبل از دبستان، حسابداری مالی، حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات در دو گرایش فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات و عمران در گرایش ساختمان سازی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
منصفی راد افزود: دانشجویان و علاقه مندان می توانند با استفاده از رجوع حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو یا با رجوع به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
او همینطور از اعطای تسهیلات به ثبت نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان اطلاع داد و اظهار داشت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همینطور کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و… مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.