مطالب مهم در خرید کف کاذب

اگر به دنبال راه حلی مطمئن برای قرار دادن تجهیزات جانبی مانند سیم ها و کابل ها و دیگر تاسیسات به گونه ای که در مواقع حساس بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید هستید با ما همراه باشید.

این روزها ، استفاده از ابزار و فناوری های جدید الزامی است . بنابراین می بایست به دنبال راه حلی مطمئن برای قرار دادن تجهیزات جانبی مانند: سیم ها و کابل ها و دیگر تاسیسات بود به گونه ای که در مواقع حساس بتوانیم به آنها دسترسی داشته باشیم.

اما کف کاذب چیست و چه کاربردی دارد؟

کف کاذب محصولیست که از سه قسمت مهم و اساسی تشکیل شده است : ۱- تایل ((tile  2- پایه (pedestal) ۳- استرینگر (stringer)

کف کاذب ها در خود  به دلیل داشتن پایه های خاص به عنوان کف اصلی محسوب نمی شوند. کفهای کاذب به دلیل پوشاندن کابل ها و تاسیسات در اتاق سرور ، دیتاسنتر ، نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی کاربرد دارد.

کف های کاذب مدلهای متنوعی دارند که دو نمونه از آنها بالاترین کاربرد را دارد به طور مثال کف کاذب فولادی که دوام و تحمل بار زیادی دارد و از لحاظ قیمت به ارزان تر میباشد و کف کاذب آلومینیومی که سبک تر است و در منطقه های شرجی و با رطوبت بالا کاربردی تر است. اما به دلیل اینکه این محصول در اتاقهای سرور بالاترین استفاده را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را ارائه کرده است این مدل کف کاذب با پوسته فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL و یا PVC عرضه میگردد که تمامی استانداردهای  لازمه اتاق سرور و نیازهای صنعت IT را برآورده می کند. از جمله این ها میتوان ضد حریق ، آنتی استاتیک ، آکوستیک و تحمل بار گسترده و بار متمرکز را نام برد.

شرکت آرتام از سال ۱۳۸۷ به صورت جدی شروع به فعالیت کرده است و کارشناسان آرتام با سال ها تجربه توانسته اند با واردات این نوع  از کفهای کاذب از سراسر دنیا ، کیفیت را بهبود داده و موجب شوند تا مشتریان آسوده خاطر با آنها همکاری نمایند.