در سال جاری؛ توسعه شتاب دهنده ها با جدیت پیگیری می شود

ربات کشاورز: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: توسعه شتاب دهنده ها امسال با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، سورنا ستاری ظهر سه شنبه در آئین بهره برداری از تولیدات صنعتی و محصولات دانش بنیان در شهرک صنعتی سپهر شهرستان نظرآباد، اظهار نمود: حرکتی که در حوزه شتاب دهنده ها همچون بیوتک وجود دارد در شهرستان ها باز آغازشده امیدواریم با این روند بتوانیم خیلی از مشکلات را حل نماییم.
وی با تاکید بر اینکه روش های به کارگیری شتاب دهنده ها توسعه بیشتری خواهد یافت، اظهار داشت: آنچه از ما به یادگار می ماند نسل جدید کارآفرینی در حوزه داروسازی نوین و با تاکید بر سیستم و فناوری جدید است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: شرکت های تولیدی و دانش بنیان برای کشور ارزش افزوده ایجاد می کنند. هم اکنون جوانان کارآفرین و متخصص در این شرکت ها مشغول فعالیت هستند.
ستاری با اشاره به اینکه توسعه و نوآوری در خیلی از حوزه ها از طرف معاونت علمی و فناوری دنبال می شود، اظهار داشت: امسال برنامه جدی برای توسعه شتاب دهنده ها داریم.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه دارو به کمک وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو شیوه های جدید را با نظارت بیشتری دنبال می نماییم، اظهار داشت: در حوزه هایی همچون ثبت دارو و انجام آزمایش های بالینی اقدامات خوبی انجام شده است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: خوشبختانه در سایه همکاری بخش های مختلف شاهد ثبت دارو توسط جوانان در استارت آپ ها هستیم.

منبع: