آغاز ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای مبین

ربات کشاورز: مدیر مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی (مبین) جهاد دانشگاهی از آغاز ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای «مبین» آگاهی داد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، جواد نصیری، مدیر مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی (مبین) جهاد دانشگاهی، اظهار نمود: پیرو برگزاری نشست خبری جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای مبین و گاهشمار اعلام شده برای برگزاری این جشنواره، از یازدهم خردادماه، درگاه اینترنتی ثبت نام و ارسال آثار به نشانی اینترنتی http: //mobinmedia.com باز و آماده دریافت آثار تولید شده توسط علاقه مندان است.
نصیری افزود: تمامی شرکت کنندگان در جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای مبین باید ضمن مطالعه فراخوان جشنواره و آشنایی با بخشنامه و مقررات شرکت در بخش های مختلف، بوسیله لینک سایت اعلام شده ابتدا مبادرت به ثبت نام کرده و تمامی بخش های مربوط به جدول ثبت نام را به دقت تکمیل و درانتها نیز فایل فیلم تولید شده را با کیفیت و حجم اعلام شده در سایت آپلود کنند.
بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، مدیر مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی (مبین) جهاد دانشگاهی بیان کرد: تمامی آثار ارسال شده در این جشنواره بر روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https: //www.instagram.com/mobin.media یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https: //www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: