در جهاددانشگاهی یزد صورت می گیرد آموزش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

به گزارش ربات کشاورز سازمان جهاددانشگاهی یزد مجری آموزش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) در استان یزد برای دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی شد.
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفتگو با ایسنا، تصریح کرد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) یک بستر معاملاتی است که تمام فراخوان های مناقصه، خریدهای جزئی، متوسط و مزایده های زیر مجموعه دولت را پوشش می دهد.

احمد افروزیان با تاکید بر این که برپایه ماده ۲ آئین نامه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، دستگاه های دولتی مکلف هستند برای انجام معاملات خود تنها از کانال این سامانه اقدام نمایند، اضافه کرد: این سامانه با ثبت تمام فعالیت های اقتصادی، امکان دسترسی راحت و آسان را برای همگان فراهم می سازد.

ایشان در ادامه تصریح کرد: از آن جایی که تمام دستگاه های اجرایی برای معاملات خود باید از راه این سامانه اقدام نمایند، هر کدام احتیاج به کاربران آموزش دیده و ماهر جهت کار با این سامانه خواهند داشت که در همین راستا برای نخستین بار در استان، وظیفه عرضه این خدمات آموزشی در دو منطقه یزد و اصفهان به جهاددانشگاهی یزد سپرده شده است.
وی عنوان کرد: بدین منظور نخستین دوره کارگاه منطقه ای آموزش مدرسان سامانه ستاد در مناطق یزد و اصفهان به مدت سه روز از تاریخ ششم تا هشتم مردادماه به میزبانی جهاددانشگاهی یزد برگزار گردید.
افروزیان در انتها هم اظهار نمود: دستگاه های اجرایی دولتی و بخش خصوصی می توانند کاربران سامانه ستاد خویش را جهت گذراندن دوره آموزشی و کسب مهارت لازم به حوزه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان یزد معرفی کنند.