دریافت مجوز جذب دانشجوی خارجی توسط دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش ربات کشاورز رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از دریافت مجوز جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه اطلاع داد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر سعید هاشمی با بیان این خبر اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه علم و فرهنگ با عنایت به فعالیت های مختلف داخلی و تعاملات موثر در حوزه بین الملل، موفق به دریافت مجوز جذب دانشجوی خارجی شده است که گام موثری در جهت برنامه توسعه دانشگاه به حساب می آید.
رییس دانشگاه علم و فرهنگ اضافه کرد: ارتباطات و تعاملات بین المللی همچون اهداف مهم دانشگاه است که در چارچوب همکاریهای مشترک بین دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه های سایر کشورها همچون اتریش، مالزی و فرانسه شکل گرفته است.
وی اضافه کرد: مهم ترین نتیجه همکاری مشترک بین دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه imc اتریش دریافت فاند اراسموس پلاس از اتحادیه اروپا است که در چارچوب این همکاری علمی پرارزش ۲۰ عضو هیات علمی و دانشجوی دکتری این دانشگاه آبان ماه سال جاری برای گذراندن کارگاه های آموزشی و تخصصی کوتاه مدت مهارتی در بخش گردشگری و هتل داری به اتریش اعزام خواهند شد.
هاشمی همینطور از برگزاری سمپوزیوم بین المللی گردشگری پایدار با محوریت طبیعت گردی بعنوان دیگر فعالیت مهم این دانشگاه در بخش بین المللی یاد کرد و اضافه کرد: این سمپوزیوم بین المللی که با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ و سفارت اتریش شکل گرفته فرصت بسیار مناسبی برای کشور به حساب می آید که زمان برگزاری آن هم با روز جهانی گردشگری مصادف شده است.
این سمپوزیوم با هدف تبادل تجربیات ایران و اتریش در بخش گردشگری پایدار شکل گرفته و چهار کارگاه علمی و تخصصی توسط اساتید اتریشی و ایرانی برگزار می شود.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، هاشمی اظهار داشت: بخش دیگری از همکاریهای بین المللی این دانشگاه با کشور مالزی است و بر مبنای تفاهم نامه منعقده درحال حاضر دانشجوی مشترک با UPM مالزی در رشته دکتری عمران داریم و همینطور تعاملات علمی و پژوهشی خوبی را با دانشگاه های مطرح فرانسه همچون سوربن در بخش های هنر و معماری شروع کرده ایم که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسد.