نمایشگاه بین المللی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می گردد

به گزارش ربات کشاورز هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مهندسی مواد و متالورژی اواسط مهرماه با هدف عرضه آخرین دستاوردهای این حوزه برگزار می گردد.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از مهر، هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مهندسی مواد و متالورژی، ۱۵تا ۱۷ مهرماه سال جاری در محل مصلی بزرگ تهران و همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX۲۰۱۹) با هدف گردهمایی بزرگ زنجیره صنایع معدنی و متالورژی و ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار می شود.
از ۷۰۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه ۵۰۰ مقاله پذیرفته شده و در کنفرانس عرضه می شود. هدف از این رویداد عرضه آخرین دستاوردهای علمی، تکنولوژی های نوین و محصولات جدید بین المللی در منطقه خاورمیانه است.
برگزاری پنل های تخصصی، بحث و تبادل نظر در مورد طرح های جامع فولاد، مس، آلومینیوم و… در افق ۱۴۰۴، بومی سازی با محوریت نیازهای صنایع و معادن و توانمندی های ساخت و تولید صنعتگران داخلی همینطور برگزاری نشست های تکنولوژی، با هدف آشنایی با تکنولوژی های جدید جهانی و برگزاری دوره های آموزشی – تخصصی صنعت توسط اساتید مدعو برجسته داخلی و خارجی و برگزاری همزمان نخستین رویداد فرصت سازی کسب و کار از دیگر برنامه های این گردهمایی است.
در این رویداد اساتیدی از کشورهای آلمان، کانادا، سوئد، رومانی، ترکیه، پاکستان و استرالیا در کنار دانشگاهیان کشور به عرضه ی مقاله و ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.