رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان عنوان کرد: تلاش جهاد دانشگاهی خوزستان برای برداشتن باری از دوش استان

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/خوزستان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به اینکه در جهاد دانشگاهی خوزستان همواره تلاش بر این بوده است که باری از دوش استان برداشته شود، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان خوزستان بعنوان یکی از قدیمی ترین جهادهای کشور، تلاش داشته به مردم استان که ۶ درصد جمعیت کشور را می سازند، خدمات عرضه نماید.

سیدعلیرضا علوی در آیین افتتاحیه پنجاهمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که امروز (۱۸ دی ماه) به میزبانی اهواز برگزار شد، اظهار نمود: مقام معظم رهبری در سال ۸۲ در یک سخنرانی به نکاتی اشاره کردند در خصوص اینکه آمریکا در حال تلاش است ایران را تروریست نشان دهد و بی اعتمادی میان دو ملت عراق و ایران به وجود آورد. ایشان از مسئولان خواستند که با آمریکا مبارزه کنند که بزرگترین مبارزه در شرایط فعلی، خدمت به مردم است.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: خدمت به مردم سرلوحه کارهای جهاد دانشگاهی است و مجموعه جهاد دانشگاهی همواره تلاش نموده است که فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کند. جهاد دانشگاهی استان خوزستان بعنوان یکی از قدیمی ترین جهادهای کشور، تلاش داشته به مردم استان که ۶ درصد جمعیت کشور را می سازند، خدمات عرضه نماید.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: جهاد دانشگاهی استان خوزستان در دهه ۶۰ میزبان رزمندگان اسلام و محل آموزش و اعزام به جبهه های جنگ بود. راه اندازی آزمایشگاه مستضعفین در سال ۶۳ نیز حرکت ماندگار جهاد دانشگاهی خوزستان بود. در دهه ۷۰ مجتمع آموزش عالی، در سال ۷۵ موسسه آموزش عالی و در سال ۷۷ مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان راه اندازی شدند. همین طور در سال ۷۸ نخستین دفتر منطقه ای خبرگزاری ایسنا در استان خوزستان راه اندازی شد. در دهه ۸۰ پژوهشکده تکنولوژی شکل گرفت و در دهه ۹۰ نیز مراکز جراحی و تشخیص اختلالات جنینی جهاد دانشگاهی در خوزستان راه اندازی شدند.

علوی با اشاره به اینکه در مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان همواره تلاش بر این بوده که باری از دوش استان برداشته شود، اظهار داشت: جهاد خوزستان به همت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز، استانداری و دیگر مجموعه ها در حال فعالیت است و یکی از جهادهای کشور است که همواره حرفی برای گفتن دارد.