اختراعی برای رهایی از مزاحمت سلفی بگیران

ربات کشاورز: برخی افراد به سبب شدت علاقه به تهیه تصاویر سلفی در محیط های عمومی برای دیگران مزاحمت ایجاد می کنند و یک اختراع جدید می تواند این مشکل را برطرف کند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از نیواطلس، یک شرکت آمریکایی سیستم جدیدی به نام میرا راه اندازی کرده که به افراد مشتاق سلفی گرفتن امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از گوشیهای هوشمند این کار را انجام دهند.
این سیستم شامل یک رابط کاربری لمسی است که در مقابل درب ورودی موزه ها، گالری ها، پارک ها و دیگر نقاط تفریحی و بر روی دیوار یا یک سه پایه قرار می گیرد.
کاربران مشتاق تهیه تصاویر سلفی ابتدا بوسیله نمایشگر لمسی نام خودرا ثبت می کنند و آدرس ایمیل خودرا ارائه می دهند. آنها سپس کارت شناسایی که دارای یک کد کیو آر است، بوسیله این سیستم دریافت می کنند. آنها سپس با ژست گرفتن در مقابل دوربین های مختلفی که در نقاط مختلف تعبیه شده اند و قرار دادن کارت در مقابل دوربین آماده عکاسی می شوند.
در ادامه شمارش معکوس بر روی نمایشگر کوچک دوربین شروع شده و پس از عکاسی نمایی از تصویر نیز قابل مشاهده خواهد بود. کاربر در ادامه می تواند عکس را بطور دقیق کنترل کند و در صورت راضی بودن از آن، فایل عکس را در چارچوب ایمیل دریافت کند. از این روش می توان برای دریافت فایل های ویدئویی کوتاه یا فایل های کوتاه متحرک با فرمت گیف هم استفاده نمود.
این سیستم فعلاً بطور آزمایشی در بعضی نمایشگاه ها و موزه های نیویورک نصب شده و میهمانان فعلاً می توانند بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنند.

منبع: