دومین جشنواره تابالندگی مهلت شرکت تا ۳۰ بهمن

به گزارش ربات کشاورز ایسنا/قم دبیر دومین جشنواره تا بالندگی از اعلام فراخوان جذب آثار فرهنگی و هنری به این جشنواره خبرداد.
علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره تا بالندگی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و با مشارکت دانشگاه های استان قم به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می گردد.
وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام و شهدا، ترویج دستاوردهای انقلاب، گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی همچون اهداف برگزاری این جشنواره است، در این میان انتقال روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت طلبی به نسل جوان کشور مهم ترین هدفی است که در این دور از جشنواره دنبال می شود.
وی اظهارکرد: دومین دوره جشنواره “تا بالندگی” در محورهای دستاورهای انقلاب، شکوه ایستادگی، راهپیمایی ۲۲ بهمن، همبستگی و وحدت ملی، در سه بخش شعارنویسی، عکاسی و کتابخوانی وصیت نامه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
حسینی اظهارکرد: فراخوان ارسال آثار به جشنواره از ۲۰بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا آخر بهمن ماه هم ادامه خواهد داشت که علاقه مندان می توانند آثار خویش را از راه سایت جهاددانشگاهی قم به نشانی http: //jd-qom.ac.ir/fa/form/164 ارسال کنند.