اقدام جهادگران جهاددانشگاهی قزوین برای توزیع اقلام بهداشتی

به گزارش ربات کشاورز قزوین مسئول شبکه توزیع یک فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی اظهار داشت: جهاددانشگاهی قزوین با همکاری یک شرکت دانش بنیان بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی را عملیاتی می کند و در این روش هزینه ارسال مجانی بوده و اقلام به قیمت مصرف کننده به فروش خواهد رسید.

سعید تاسا، یکی از جهادگران جهاد دانشگاهی قزوین و مسئول شبکه توزیع یک فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای تأیید سازمان صمت استان، بخشی از تولیدات واحدهای بهداشتی جهت بسته بندی، فروش و توزیع به یک شرکت دانش بنیان اختصاص داده شده و جهاد دانشگاهی استان قزوین یکی از مجریان این امر بوده که با این شرکت دانش بنیان همکاری دارد.

وی افزود: محصولات به صورت کلی از شرکت های تولیدی خریداری شده و بعد از ثبت و پرداخت هزینه توسط مشتری در سایت https: //stmb.ir/ به وسیله یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی به صورت مجانی برای مشتری ارسال می شود.

مسئول شبکه توزیع این فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی عنوان کرد: هم اکنون روزانه ۱۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی در سطح شهر قزوین توزیع می شود و ظرفیت توزیع بیشتر از ۴۰۰۰ بسته در روز را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ نفر در چند شیفت کاری مشغول به کار هستند تا بعد از تهیه اقلام بهداشتی آنها را بسته بندی کرده و به دست مشتریان برسانند.

تاسا تصریح کرد: تمامی محصولات به قیمت مصرف کننده به فروش می رسد و پس از ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن محصول به دست مشتری می رسد و هزینه ارسال هم مجانی است.

مسئول شبکه توزیع این فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی بیان نمود: توزیع قانونی می باشد و بر مبنای سهمیه و حواله دریافت شده از جانب سازمان صمت استان انجام می شود و محصولات عرضه شده شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک است.