دانلود فیلم تورنادو با لینک مستقیم

ربات کشاورز: این فیلم یکی از جدیدترین ساخته های سید جواد هاشمی با سبک موزیکال و شاد می‌باشند که در اواخر فروردین ماه اکران می گردد.

این فیلم یکی از جدیدترین ساخته های سید جواد هاشمی با سبک موزیکال و شاد می‌باشند که در اواخر فروردین ماه اکران می گردد این فیلم در ژانر علمی تخیلی و کودک و نوجوان ساخته شده است سید جواد هاشمی کارگردان و بازیگران معروف این فیلم اکبر عبدی می باشند این فیلم یک فیلم کودکان و نوجوانان و خانواده ها نیز مجذوب این فیلم می شوند که این فیلم را می توانید از سایت کافه فیلم دانلود کنید.

به نقل از سید جواد هاشمی، تهیه کننده و کارگردان فیلم تورنا۲، ساخت این فیلم بسیار پرهزینه بوده است و بیش ۵۰ درصد از فیلمبرداری آن با استفاده از پرده آبی و جلوه های ویژه بوده است. هاشمی در فیلم خودش سعی کرده در کنار بازیگران سرشناس، نوجوانان با استعدادی را هم به سینما معرفی کند. ساخت این فیلم کمدی موزیکال که مخاطب اصلی آن کودکان و نوجوانان بوده به مدت ۴۳ روز به طول انجامیده و به گفته سید جواد هاشمی، فیلمنامه در بخش هایی از فیلم های تخیلی هالیوودی الهام گرفته است.

در فیلم برای جذابیت بیشتر زبان بیگانگان به گونه ای متفاوت طراحی و استفاده گردیده که به نوبه خود کار خلاقانه ای بوده.

فیلم تورنا۲ در ۱۵ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی در آمد که توانست نظر خیل عظیمی از کودکان و نوجوانان را جلب کند و از این رو در ادامه اکران خود می توان امیدوار بود که این فیلم به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند تورنادو در روزهای پایانی اکران خود توانست به فروش گیشه حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برسد. در ادامه می توانید علاوه بر دیدن تیزر و اکران این فیلم در هنگام توزیع در شبکه نمایش خانگی از دانلود فیلم تورنا۲ بهره مند شوید و اوقات خوبی را در کنار فرزندان خود با دیدن ۹۰ دقیقه رقص و آواز و شادی خلق نمایید.

دانلود فیلم تورنا۲ از سایت کافه فیلم