دیدار رئیس جهاددانشگاهی با فرمانده جدید انتظامی استان یزد

به گزارش ربات کشاورز یزد رئیس سازمان و تعدادی از معاونان جهاددانشگاهی یزد با فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، «مهدی باصولی» قبل از ظهر امروز ۱۳ خرداد، درجریان دیدار با سردار«عباسعلی بهدانی فر» ضمن تبریک انتخاب وی به سمت فرماندهی انتظامی استان یزد، با اشاره به ظرفیت های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و خبری جهاد دانشگاهی استان، اظهار نمود: این سازمان با تمام ظرفیت موجود آماده ارائه خدمت و همکاری با نیروی انتظامی است.

وی با بیان این که هم اکنون همکاری مناسب و مستمری بین دو نهاد جهاددانشگاهی و فرماندهی انتظامی استان یزد برقرار است، اضافه کرد: این سازمان اهتمام دارد با افزایش کمی و کیفی خدمات مختلف یاری رسان استان در توسعه همه جانبه باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت برخورداری از ظرفیت آموزش مجازی در این سازمان، اظهار داشت: برگزاری دوره های مهارت افزایی از دیگر خدمات و اقدامات در دستور کار جهاددانشگاهی در استان یزد است.

سردار «عباسعلی بهدانی فر» فرمانده انتظامی استان یزد هم در این دیدار با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مختلف علمی و آموزشی بمنظور توسعه بیش از پیش فرهنگی بین اقشار مختلف، اشاره کرد: وجود نیروهای نخبه و بومی یکی از مهم ترین خاصیت های اجتماعی در استان یزد است.

وی همکاری با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف را فرصت مناسبی برای تقویت آموزش های مختلف پرسنل و خانواده نیروی انتظامی دانست و خواهان افزایش همکاری و تعامل با حوزه های مختلف این سازمان در استان یزد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در آخر استفاده از مدیران بومی را نقطه عطف و تقویت مدیریت در این دیار کویری عنوان و اظهار نمود: احساس مسئولیت در قابل نیروهای تحت امر و اقشار مختلف جامعه باید یکی از اولویت های اجرایی مدیران قرار گیرد.