آغاز به کار کلینیک پوست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

کلینیک ˮپوست، مو و لیزرˮ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی (نورین) شروع به کار کرد.
به گزارش ربات کشاورز به نقل از ایسنا، دکتر اسماعیلی، مدیر کلینیک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلان اینکه این مرکز خدمات تخصصی در بیمارستان نورافشار به راه افتاده است، ضمن تشریح خدمات قابل ارائه در کلینیک پوست و مو و لیزر، اظهار نمود: کلیه خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو شامل خدمات مراقبتی و تخصصی در این مرکز با رعایت کامل پروتکل بهداشتی درمانی در رابطه با کرونا ویروس، پوشش داده می شود.
وی افزود: کلیه خدمات مراقبت پوست و همین طور خدمات تخصصی و جوان سازی پوست، درمان ریزش مو با بهره بردن از تکنولوژی سلول های بنیادی و جراحی های کوچک نیز توسط پزشک متخصص در این مراکز ارائه می شود.
چند تخصصی بودن، قیمت مناسب و اصالت کالاها و دستگاه های مصرفی از مهمترین مزایای این مرکز است، از آنجاکه کلینیک در بیمارستان مستقر شده کلیه دستگاهها و مواد مصرفی استاندارد و مورد تایید اداره تجهیزات و داروی بیمارستان است.
همین طور پرسنل جهاد دانشگاهی، همکاران بیمارستان نورافشار و سازمان جمعیت هلال احمر می توانند از کلیه خدمات این مرکز با تخفیف ویژه بهره مند شوند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کلینیک به آدرس nourinclinic.com مراجعه نموده یا با شماره های ۲۲۸۲۴۰۲۵ و ۰۹۰۲۳۶۵۹۰۸۰ تماس بگیرند.